tisdag 6 juli 2010

Slapp dag

Willy vaknade när klockan var 04.50 imorse och var hur pigg som helst, så det var bara att bita ihop och stiga upp! Strax innan Alfred och Elmer vaknade till liv vid 8 tiden somnade han och sov i en timme. Hade hoppats att han skulle somna innan A & E vaknade så att jag skulle få ta en powernap. Det var meningen att min bror skulle komma förbi och ta med sig Alfred ut på lite äventyr men han ringde vid 9 och sa att han hade 39 graders feber så det blev inställt.

Istället har jag och pojkarna roat oss med att....göra absolut ingenting idag. Ganska skönt faktiskt. Alfred hade en kompis här vid lunchtiden annars har vi bara varit. Mattis kom hem klockan 16 och då satte jag igång med att laga mat. Chili pasta med kycklingfilé. Överaskande nog gick det hem hos både Alfred och Elmer. Roligt då det är massa "vuxensaker" i som soltorkadtomat osv. :)




Willykillen var glad och pigg när klockan var 04.50 i morse! ;)




På Elmers tröja står det "...wenn mama+papa nein sagen, frage ich oma+opa" som är tyska och betyder "När mamma och pappa säger Nej, frågar jag farmor och farfar" ;-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar