torsdag 22 juli 2010

The Coble Children - en otrolig historia

Jag snubblade över ett videoklipp som handlar om familjen Coble och jag blev så otroligt berörd av det.

Fredagen den 4 maj 2007, en dag efter att paret Chris & Lori Coble's son Kyle fyllt 5år, är familjen som också består av Kyles småsystrar Emma,4 & Katie,2 med om en mycket tragisk bilolycka. Kyle, Emma & Katie dör.

Snart efter bestämde sig Chris & Lori att de ville ha barn igen, och bara några dagar före det gått ett år sedan den tragiska olyckan, den 30 april 2008 föddes inte en, utan TRE små mirakel och otroligt nog... två flickor och en pojke. Ashley, Ellie och Jake.









Är det inte alldeles fantastiskt...jag ryser och ögonen tåras. Så tragiskt, men så otroligt...

http://www.coblekids.com/Coble_Kids_Foundation/Welcome.html
(Familjens hemsida, som jag förstår)

1 kommentar:

  1. Usch, nu gråter jag. Tragiskt men precis som du säger...helt otroligt.

    SvaraRadera