söndag 23 maj 2010

Vår dag + bilder

Middagen igår blev superlyckad och god! Gästerna gick vid 2 och jag somnade på en gång. Dock ville tokpellen Elmer vakna runt 3 och ropa på mamma ;-) Han ropar tills man kommer men det skulle aldrig falla honom in att komma in i vårat sovrum och väcka oss. Har ju berättat för honom att han är 'stor kille' nu och ska sova i sin säng, det har han hållt i stenhårt ska jag säga. Men det släpper väl så småning om. Har ju inget emot att ha gosungarna hos mig! :)
Han somnade om vid 4 igen och då var det även dags för ammning så jag somnade inte om förrän vid halv 5. Mattis tog pojkarna på morgonen så jag fick sova ända till klockan 9!
Vi har annars haft strååååålande väder här hos oss idag ( med en regnskur kring 14) så vi har hållt oss ute, grillat och även varit en sväng till Toys R Us där vi köpte en pool som rymmer 1174 liter. Får väl se i veckan om det är något att ha, om vädret håller i sig! :-) 399:- fick vi ge för den.

Annars har Alfred och Elmer sprexat runt nu på kvällen i vanlig ordning. Tog lite bilderna på busnissarna då.




Varsågoda!
Mamma älskar er! <3





















1 kommentar: