lördag 12 november 2011

Hej å hå!

Hej å hå!

Vi har haft det fullt upp här på sistone. Bland annat spenderade vi ett par dagar i Österrike under höstlovet, som var fantastiskt som vanligt! Denna vecka har vi bland annat bockat av Alfreds första utvecklingssamtal på skolan. Dom var så nöjda med honom så. Skönt att det fungerar som det ska. Varken jag eller Mattis har något att anmärka på vad det gäller skolan häller ännu vilket jag tar som något positivt. Skönt att ha detta gjort iallafall, själv ska jag börja med mina utvecklingssamtal med mina elever nästa vecka! Pust! Utvecklingsamtalssveckorna är en ganska hektisk tid såhär på hösten.


Idag har vi bara haft det mysigt. Jag tog med min pojkarna och åkte och köpte en fars-dag present. (Ute i sista minuten?) vi passade på att fika på stan med några vänner då dessutom vilket var supertrevligt!

När vi kom hem öppnade jag det stoooooora paketet från Nelly.com som kom igår.

Innehöll lite fint till mig själv, några julklappar till Mattis, lite fint till pojkarna och julklappar till dem. Jag ääälskar Nelly.com! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar